Deze klachtenregeling heeft als doel een gestructureerde en transparante procedure te bieden voor het indienen, registreren, onderzoeken en oplossen van klachten van klanten met betrekking tot de diensten of producten van Learningstream
De CEO van Startel is aangewezen als de verantwoordelijke voor het ontvangen en behandelen van klachten.
Klachten kunnen worden ingediend via de volgende kanalen:
Schriftelijk/Persoonlijk: Startel b.v. Kraaiheide 17, 9202 PC Drachten
E-mail: info@startel.nl
Telefonisch: +31505028888
Klachten worden zo spoedig mogelijk na ontvangst geregistreerd.
De verantwoordelijke zal de klacht onderzoeken en trachten een passende oplossing te vinden.
De klager ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging van de klacht.
Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht zal een schriftelijke reactie worden verstrekt aan de klager met daarin de bevindingen van het onderzoek en eventuele genomen maatregelen.
We streven ernaar klachten binnen 14 werkdagen na ontvangst af te handelen. In uitzonderlijke gevallen kan deze termijn worden verlengd, waarbij de klager tijdig op de hoogte wordt gesteld.
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en de privacy van de klager wordt te allen tijde gerespecteerd. Persoonlijke informatie wordt alleen gebruikt voor de behandeling van de klacht.
Deze klachtenregeling is beschikbaar op onze website en kan op verzoek worden verstrekt aan belanghebbenden.
De klachtenregeling wordt periodiek herzien en bijgewerkt om ervoor te zorgen dat deze blijft voldoen aan de wettelijke eisen en de behoeften van de organisatie.